Mullah Krekar… Nå er det nok

Sist oppdatert 12.06.2010 kl. 10:05

Etter at det ble skutt mot mullah Krekars leilighet 25. januar i år og han deretter var flere uker på ukjent oppholdsted, så har det vært veldig stille fra den personen. Men i dag så holdt mullah Krekar pressekonferanse for utenlandske journalister og der skal han blant annet ha sagt:

Dør jeg, dør den som kaster meg ut.

Ifølge Views and news from Norway, som fikk overvære pressekonferansen torsdag, gikk den to timer lange seansen mot slutten da Krekar begynte på sin tordentale mot norske myndigheter.

Min død vil koste det norske samfunnet. Om for eksempel Erna Solberg kaster meg ut av landet og er årsak til at jeg dør, så vil hun lide samme skjebne. Jeg vet ikke av hvem. Ansar Al islam, Al-Qaida, jeg vet ikke. Hvem som helst.

Daværende kommunalminister Erna Solberg instruerte i 2003  UDI og UNE om å fatte vedtak om å utvise Krekar fra landet, på grunnlag av at han utgjør en fare for rikets sikkerhet. Dette er et vedtak som senere er stadfestet av Høyesterett.

Vedrørende truslene som mullah Krekar har kommet med sier Erna Solberg:

Det føles jo selvfølgelig ikke behagelig, samtidig som jeg mener at det skal ikke jeg ta innover meg. Jeg regner med at norsk politi går gjennom den type uttalelser og ser om de rammes av norsk straffelovgivning. Og uansett føler jeg meg ganske så trygg på at mullah Krekar ikke kan true seg til å bli i Norge.

Etter pressekonferansen, som ikke norske journalister fikk adgang til, gjorde Krekar sitt ytterste for å slippe å bli konfrontert med norske journalister. Etter at seansen var over, snek Krekar seg ut en bakvei og ble hentet av en bil som stanset midt i et fotgjengerfelt og suste avgårde med mullaen.

Grunnen til at norske journalister ikke fikk tilgang til pressekonferansen hadde Mulla Krekar ifølge VG Nett ingen problemer med å oppgi.

Jeg har tre fiender: Høyresiden hos de norske styresmaktene, norsk etterretning og norsk media.

Forsett slik mullah Krekar, så får du også hele det norske folk som fiender.

Oppdatert 11.06.2010 kl. 08:40

Frp-leder Siv Jensen er i harnisk etter Krekars siste uttalelser og er rasende for at politiet ikke reagerer umiddelbart.

Det er soleklare trusler fra en mann som tidligere er erklært en fare for rikets sikkerhet. Det er grovt at politiet ikke reagerer umiddelbart.

I dag leverer hun, eller en annen justispolitiker i Frp, en anmeldelse til politiet.

Oppdatert 12.06.2010 kl. 10:05

I forbindelse med sine uttalelser torsdag denne uken kan man lure på hvorfor mullah Krekar ikke sitter bak lås og slå. I et opptak som NRK har fått tilgang til truer ikke bare Krekar Erna Solberg med døden om han blir sendt ut av Norge, men han nevner også sine barn inn som mulige hevnere.

Erna Solberg sier Mulla Krekar skal ut av Norge og kastes i døden. Da må hun betale en høy pris. Hvem som tar livet av henne vet jeg ikke, om det er Ansar al-Islam, Al-Qaida, barna mine eller slektninger, men hun skal uansett betale prisen.

På spørsmål om hva justisdepartementet tenker om at Krekar nå drar inn sin egen familie på denne måten svarer statssekretær Pål Lønseth til VG:

Det tegner bare enda tydeligere bilde av hvem den mannen er.

Videre sier han:

Han må ikke tro dette vil hjelpe ham med å få bli. Dette inspirerer oss bare til å jobbe enda hardere med å få ham ut.

Justisdepartementet innrømmer at det er et paradoks at uskyldige irakere tvangssendes ut av landet, mens mulla Krekar får lov til å bli boende i Oslo.

Det må nå gjøres helt klart fra norske myndighter at slike uttalelser som Krekar har kommet med ikke aksepteres og nå må myndightene sette foten ned for denne mannen og arrestere han øyeblikkelig.

Du kan følge alle kommentarer på dette innlegget gjennom RSS 2.0 feed. Muligheten til å kommentere og pinge innlegget er stengt.

56 personer har kommentert innlegget » “Mullah Krekar… Nå er det nok”

  1. Jarle sier:

    Ja nå har vel Krekar sagt nok til å bli sendt ut med første fly på enveisbillett. Skal vi være så naive og godta alt som denne galne mannen sier..ja da har rettstaten Norge tapt all tillit for meg…for alltid «

  2. Morten sier:

    Sukk…Enig. Nok er nok!

  3. Hysteria sier:

    Kan noen for gudsskyld plassere en kule i panna på den jævla idioten her eller få ham kasta ut før han driver hele det norske folk til vanvidd??? Jeg blir så innst inni helvete provosert av denne patetiske imbesilen av en gris at det er ubeskrivelig. Jeg er glad jeg ikke bor i nærheten av ham for jeg tror faen ikke jeg hadde klart å holde meg i nakkeskinnet.

  4. GAUTR sier:

    Hvorfor ikke ordne slik at han får et «illebefinnende?» slik at han ble rammet av en naturlig død…..

    • Vince Casa sier:

      Hei Jarle, Morten, Hysteria og GAUTR og takk for kommentarer.

      Jeg har i tidligere innlegg om mullah Krekar skrevet om at så lenge norske myndigheter ikke får på plass en garanti fra irakiske myndigheter om at mulla Krekar ikke vil bli torturert eller henrettet ved en utvisning til Irak, vil det være i strid med Norges folkerettslige forpliktelser å sende ham tilbake og at det må respekteres.

      Men nå begynner jeg å bli irritert…

  5. mag sier:

    Det er lenge siden jeg mistet tillit til «rettsstaten Norge» når det gjelder å få Krekar (m.fl.) ut av landet. Jeg har aldri forstått hvorfor han må fortsette å være (beskyttet) i Norge. Han skulle selvfølgelig vært sendt tlbake for lengst etter at det hele er stadfestet en gang for alle i Høyesterett. Hva som evt. måtte skje ham der, burde være oss uvedkommende. (Nå tror jeg ikke noe vil skje ham der heller, er nok mye skremselspropaganda for å la ham bli værende i Norge) Dessverre har det ikke vært noen som har turt å effektuere utsendelsen tidligere og jeg tror ikke noen er blitt modigere nå etter hans siste utspill. Synd at han skal kunne true seg til opphold her i landet, men tro meg. Han vil nok aldri bli sendt ut av Norge.

  6. Henrik sier:

    Denne manen har kostet Norge over 100 millioner så langt. Hva gjør det at det skal være hellige kuer i Norge? Norge er det beste landet i verden å oppholde seg i hvis man er en ettersøkt terrorist. Ingen andre land i verden ville gitt denne mannen og hans familie opphold. Norge er et fristed for terrorister. La oss alle stemme rød/grønt.

  7. Jon-erling sier:

    Bruke noen av mine skattepenger på å sette han på første fly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. mr lee sier:

    VÆRSÅ SNILL SEND HAN TIL NORD KOREA, HAN VIL JO BO I ET KOMMUNISTISK LAND. Jeg lover at han blir borte for alltid hvis han truer myndighetene der.

  9. Casey sier:

    Krekars siste uttalelse fikk mitt beger til å renne over. Nå må staten «manne» seg opp og kaste han ut av Norge. Mennesker durer frem på den måten han gjør, har ingenting å gjøre her i landet.

  10. zelilez sier:

    ikke send mulla krekar ut v norge eller til irak,for han blir drept der med en gang.
    norge vet at han blir drept dersom han blir sendt dit ..derfor,spar et menneskes liv og la ham bli her.han er jo en fredelig mann og har en familie her i norge.
    stakkars ham,han truer men han mener ikke det..han vil redde seg selv..hvem som helst i hans situasjon ville sagt det han sa i dag..

    • Vince Casa sier:

      Hei zelilez og takk for kommentaren.

      Joda, mulig du har rett i at han vil redde seg selv og at hvem som helst ville sagt det i hans situasjon. Men da kunne han kanskje begynt med å ta avstand fra sine tidligere standpunkt om terror mm.

      Norge skal ikke være en fristat for mennesker som fremmer terror og drap på uskyldige.

  11. henny grønås sier:

    Få Krekar ut fortere enn svint. Norge er ikke interessert i ha slike menn (og kvinner) i landet !!!
    Stå på Erna !!! Slike kvinner vil gamle Norge ha !!!!!!

  12. K.D sier:

    Kinda funny, de hiver jimmy jump i buret (prøver og sende han hjem) rett før stat besøket med nederland men lar mullah krekar bli, han som er en fullblod`s terrorist!

    Er det bare meg eller vil noe andre heller ha jimmy jump i landet isteden for mullah kreker når vi før stat besøk fra andre land??

  13. Meg selv! sier:

    Omg, hva er problemet til dere normen? ikke frekk ment, men han er en terrorist og fortjener ikke å bo i dette landet, kast han tilbake! Hva er livet hans verdt når han har trent opp andre terrorister og drept mange uskyldige folk? Ikke missforstå, men jeg synes dere er litt for naive og »redde». Usa henretter folk hele tia, men dere tørr ikke å sende en terrorist tilbake til hjemmelandet, i tilfelle han blir drept?..

  14. Sverre sier:

    Kan ingen få til å sende denne komplett gale mannen ut av et land der han ikke har lovlig opphold ?

  15. Arne Betjent sier:

    - Jeg har tre fiender: Høyresiden hos de norske styresmaktene, norsk etterretning og norsk media

    Han glemte å nevne DET NORSKE FOLK

    • Vince Casa sier:

      Hei Arne og takk for kommentaren.

      Det er som jeg skriver på siste linje i innlegget:

      Forsett slik mullah Krekar, så får du også hele det norske folk som fiender.

  16. Andreas Ellingsen sier:

    jeg blir så sint, jeg blir så sint. Reis hjem, hvor nå enn de er, Mullah Krekar, du hører ikke hjemme der du kommer fra, og du hører ikke hjemme her heller.

  17. håkon moldestad sier:

    Hvorfor ikke sende han tilbake til et land hvor han han ferierer? (og driver soldatopplæring) Hvorfor blir ikke han tatt da? Hva faen er greia her? En ærlig Norsk arbeider skjønner ikke en dritt! Liker felleskap, men dette er faen meg Nissenorge på sitt verste!

    Pinlig å være Nordmann i dette tilfelle. Ikke mye viking i dette, feighet velger jeg å kalle det!

  18. Jaris solberg sier:

    Fru solberg. Er du fette idiot?, Mener så du at krekar skal få fengselstraff på grunn av trusel. Og hvilken puser av politikere vi har i norge, det går til PST OG!. Fååå krekar ut av dette landet og det e brennkvikt!!!!!!. Har det vært opp til det norske folk så ha han vært ute forlengs. Dere politikere er så feige på avgjørelser at jeg tviler sterkt på at dere vil opptrå på en sterk måte hvis vi har blitt invandert! , Deres avgjørelser sier at det bor en type «kvisling» i dere. FÅ HAN UT FØR VI GJØR!

  19. Patrioten sier:

    Så en som skrev her at grunnen til at han ikke blir kastet ut av landet er fordi Norske myndigheter ikke klarer å skaffe en avtale med irak om hans sikkerhet. Vil vel tørre å påstå at det begynner å bli like farlig for mullaen å fortsette å være bosatt her i Norge, noe må gjøres! .. jeg gidder faen meg ikke å bruke mer skatte penger på at denne terroristen skal få fortsette å bo her… men jeg skal gladelig være med på å kjøpe en enveis billett til langtvekkistan, flyet trenger ikke å lande en gang slipp han ut mid air, så ser vi om ikke terrorist vennenene hans kan hjelpe han da !

    • Vince Casa sier:

      Hei Patrioten og takk for kommentaren.

      Jeg har blant annet skrevet i tidligere innlegg om mullah Krekar, at så lenge norske myndigheter ikke får på plass en garanti fra irakiske myndigheter om at mulla Krekar ikke vil bli torturert eller henrettet ved en utvisning til Irak, vil det være i strid med Norges folkerettslige forpliktelser å sende ham tilbake og at det må respekteres.

      Men som jeg også skriver i dette innlegget så begynner jeg å bli irritert…

  20. "Carl Hagen" sier:

    Vi sender ut hjertesyke barn og de som har blitt integrert her og har fast arbeid. Men å få ut en terrorist som er en trussel mot norsk sikkerhet,er visst mye verre. Men få det svinet ut,nå!!

  21. Mogen sier:

    Vince du skriver om garanti fra irakiske myndigheter? Men hvordan kan da denne mannen reise til irak på ferie uten å bli fengslett? Kan du forklare det?

    • Vince Casa sier:

      Hei Mogen og takk for kommentaren.

      Nei… Jeg kan ikke forklare det. Det jeg vet er det som jeg leser i norske aviser. Jeg vet at han har vært på «ferie» i Irak for mange år siden og hatt «trening» med sine gamle venner. Men jeg forholder meg til som sagt til det som jeg leser og som jeg har skrevet tidligere i mine svar… Nå begynner jeg å bli irritert… Veldig irritert

  22. Mogen sier:

    Irritert.. Ja Hele Norge er Irritert og forbannet på denne greia! For dette er tull!

    Alle ser det!

    Bare synd for det er akkurat dette som skaper rasisme!

  23. Daniel B sier:

    Det er vel på tide at man må sette enkeltpersoner i Norge som faktisk er født og oppvokst her sin sikkerhet opp imot en som har søkt asyl i landet :
    - Brudd på utreise i henhold til regelene
    - uklarheter/usannheter ved informasjon når asylsøknad ble sendt inn.
    - Trusler imot Norge og dets borgere og fremst også ved folkevalgte som utøver sin jobb.
    - Høyesterett har godtatt og dømt at han er en trussel imot norge og dens sikkerhet og bør bortvises.

    Greit at vi skal tenke på mannens sikkerhet, men det må ikke gå på bekostning av de som faktisk tjener landet, og eller landet eller dens borgere. Årsaken til at han fryktes en ublid skjebne ved å returnere ham, kontra de trusler han til stadighet fremsetter når han er her på asyl gjør at vi må tenke på oss, og de andre som kan søke asyl her på rettmessig grunnlag også, aka første fly ut så snart som mulig.

    Tenk på de ufattbare ressursers som sløses bort på denne mannen, som vi heller kunne brukt på noen som faktisk har rett til å oppholde seg her istedet, helt urimelig.

    NOK ER NOK!

  24. Ruben sier:

    Hadde det vært litt tæl i politikken her til lands, hadde han blitt kasta ut for lenge siden.. Personlig så mener jeg norge har blitt et sykt naivt land, hvor snilismen rår, og man ikke skal kunne tørre å si fra… Og ja, jeg vet det er mye avtaler om at vi ikke kan levere ut til land med dødsstraff osv.. Hva hadde så skjedd hvis vi hadde gjort det. Skulle fn ha rist oss på baken? han er ikke norsk, og har ingenting her å gjøre uansett.. Tror flertallet i norge gir blanke faen i om han dør eller ikke..

  25. Chopper sier:

    Krekar, your time is up. If you do not like the place, why do you stay? Your followers are a few, and you live , for now, in the best country. Treats get you nowhere. My opinion is, you should leave, if not, the goverment should through you out. With all the treats you have been making over the years, you have no place to be in Norway. The goverment should harden up, and stop «pussyfooting» around

  26. pilletriller sier:

    ta en titt innom linken til «news and views from norway» som var blant de inviterte journalistene og du vil se en reportasje om en forvirret og paranoid tulling som ikke vet sitt eget beste.
    http://www.newsinenglish.no/2010/06/10/mullah-krekar-meets-the-press/
    Dersom vi ikke kan tvangsutsende han, kan vi alltids tvangsmedisinere han…

  27. Marius sier:

    «Dersom Norge ikke gjør noe med denne fyren etter trusler som dette, har vi blitt et land bosatt med feiginger»
    HAR BLITT??? Se på den sittende regjering da, de gjør jo ikke noe, verken med denne saken eller politi i Oslo som nå må kutte 65 mill…..Snakk om å la landet falle. og det fra AP som sier
    » Vi har bygget opp Norge» Som vi jo ser på vei standaren og tog linjene.
    Bytt ut denne regjeringenj før Norge blir et muslimsk land.
    Bare les dagens aviser om ekstrem muslim skolene i Oslo…

  28. ego sier:

    wow wow…90% of all those foreigners in Norway are from islamistical countryes and asyl beggers..
    didnt you not manage to bring in this country any others than them to admire you….?
    As i see coz of em at least polis,lowers,judments ,jurnalists they have so mutch to do and making money as well thought.
    Only children and women from these countryes i allowd to enter in Europe.
    why did ya import all of em in here then from the first place?
    or its of the reason ur lazy young lazarons they didnt want to work…?

  29. ego sier:

    Anyway i dont understand this mulla krekar and those they support him coz the genuine original islamister they are to pround and olso its prohibited to eccept anykinda economical help and assistance from christians. they call the christians dogs.
    i just happens to know that.
    me myself im not religious person either give a damn for anykinda dogma, religious.
    I think religious fanatics must live together in another places and countryes and Democratical ppl. in another country olso.
    i think saudi arabia,kubeit-emirates they are more than rich to have em there and suport muslimes there as well.
    my question is thought why yankees-israelians they dont attack saudi arabia and they choose to attack only av ganistan instend as long as both are fanatical islamisters….?(both s.arabia and avganistan)

  30. Arvid sier:

    Jeg reagerer positivt på at stort sett rettes fokus på enkeltpersonen Krekar her, noe man bør gjøre i alle tilfeller. Jeg har sett meg lei på folk som bruker Krekar og tilsvarende som argument mot flyktninger/innvandrere generelt. Det liker jeg!

    Det jeg spør meg selv om, er hvor Krekar _egentlig_ er farligst for nasjonen norge? Her i norge har PST full kontroll, for meg ville det faktisk gi mer mening å nekte ham utreise pga. terrormistanker enn å prøve å kaste ham ut. Hvorfor? Dersom han blir kastet ut har han fortsatt en slags «heltestatus» noen steder og kan rekruttere nye potensielle terrorister. Blir han i norge, drittsekk som han kanskje er, er det uansett den beste muligheten for at han skal bli et bedre menneske eller i det minste ikke bli værre.

    Jeg syns ikke han fortjener noe som helst, ut ifra hva han beviselig har gjort, men jeg er imot dødstraff av prinsipp og er redd for hva Krekar kan gjøre hvis han får nok tilhengere i et annet land.
    I norge har PST full kontroll på hva han sier og gjør. Noen inspill?

  31. Henne sier:

    Hvem er det som betaler for driften av det internasjonale pressesenteret ? Det er vel indirekte oss skattebetalere, og vi tillater at Krekar bruker dette gratis og på toppen av alt forbyr han den norske media å delta. Ved Høgskolen i Oslo holder Islam Net møter på skolens område, hvem er det som betaler denne skolen, oss skatteytere!

    Nå er det nok, send ham ut. Hvis han drapstruer en norsk politiker, Erna Solberg, er det på tide han forlater landet. Hva må denne mannen gjøre før han blir sent ut? Drepe noen?

  32. Vangsgutten sier:

    hvorfor kjemper ikke Krigeren Mulla Krekar sammen med sine trosfeller i Irak/ Pakistan / Afganistan, men gjemmer seg bort i Norge. Er han feig? Tror han ikke at jomfruene venter på han i det hinsidige? Er han en vantro muslim i bunn og grunn? Han framstår som en erkedust og er en skam for dem som kaller seg muslimer.

  33. Whogivashit! sier:

    Jaja. Om Erna Solberg blir holdt ansvarlig og må bøte med livet sitt på grunn av et eventuelt dødsfall når det gjelder denne geiteskjenderen, så får det bare være så. Jeg liker ingen av de to uansett.
    Egentlig så driter jeg i hvem som sender Krekar ut av landet, bare så lenge at det er en eller annen politiker som gjør det. Solberg, Høybraaten, Stoltenberg eller Sponheim. Take your pick. Who give a shit! Er lei av at denne geiteskjenderen får sitte her i Norge og snylte på norske skattepenger og gjøre kvalm i media. Vi har andre ting vi kunne ha brukt de pengene på. Skulle så gjerne ha skutt denne idioten selv jeg, men da hadde jeg jo bare blitt satt i fengsel. Men jeg er så lei av det trynet til Krekar og alt dette tullet fra den kanten der, at jeg har fått hele Islam og alle disse muslimene i vrangstrupen.
    Bare gi den fyren et godt spark i rævva på veien ut, så kan vi glemme hele greia og fortsette videre!

  34. Jon sier:

    Huff så enig så enig med denne bloggens grunnlegger og kommentarer,denne personen har null i Norge og gjøre og snyte på våre skattepenger.Gi han en håndgranat sett han på dass og dra ut splinten.er det ikke slikt han trener andre muslimer til?Herregud hvor langt kan snillismen gå?

  35. Ragnar sier:

    Oppholder meg stort sett utenlands i mitt virke. Er mye i muslimske land. Det er alltid underholdene å lese kommentarer i avisene. For tiden er jeg i Kina, her får jeg mange kommentarer på at Norge er et vakkert land med gode og demokratiske levekår. En sannhet inntil videre tror jeg. Kina er dessuten et lysår foran oss i infrastruktur, utvikling og organisering.
    Det forundrer meg hvor lite opplyste normen er. Det er vel bare Amerikanere som er mindre opplyst om verden enn vi Normenn. Noen ganger finner jeg det helt utrolig at topp politikere og akademikere er de som synes å være mest naive.
    Den 9. April 1940 hadde vi en regjering som ikke hadde fulgt med i timen og innså farene som truet Norge, de rømte landet sammen med Kongen, riktig nok. Først da innså Nygårsvold og hans stab alvoret og gjorde den beste innsats for land og folk.
    I dag som det ikke er unnskyldning for mangl på informasjon, går vi samme vei og lar oss bli forenet i et felles Europa med den tro at demokrati ”all over” er vegen for alle mennesker. Demokratiet vi kaller det har på sikket vis fungert og gjort oss til, om en, en liten nasjon, ment til det beste for land og folk. Skal demokratiet menes å være ordningen som skal gagne vårt land, så tror jeg vi må tørre å styre landet sterkere. Det kan bare være uforstand som; når vi blander ”sukker og salt, strør salt i åpne sår”, får oss til å lukke øynene for negativ utvikling og oppblomstring av konflikter borgere i mellom. Liksom i trafikken hvor vi har kjøreregler. I vegtrafikklovens § 1 står det omtrent slik: Du skal ferdes varsomt og hensynsfullt slik at det ikke oppstår fare, eller gjør skade på andre eller dennes tarv. Denne regelen blir håndhevet og stort sett etterfulgt. ”Skriv om vegtrafikkloven og la stortingets presidentskap kjøre etter den.
    Ikke la historien vise i ettertid at vi hadde tidenes mest fraværende lederskap, som stort sett bare malte til egen kake. Nei! Jens; og alle dere andre rød-grønne, kom dere ned på jorda. Det er ikke bare å sette på kruskontrollen og styre fra baksetet.
    Jeg er ikke særlig religiøs, men uttrykke fra Bjørnson, ” Måtte Gud bevare Konge Folk og Land” er uttrykk jeg liker at vi skal høre videre også, i dens konservative mening.
    Gratulerer med fremtiden!

  36. Trollmannen sier:

    SEND UT KREKET! :D

  37. Per sier:

    Slutt å syt!!!! Uansett hva dere skriver så skjer ingenting. Samme hva som skjer, gjør vi ingenting. Om Kongen hadde blitt drept av Kreket hadde helle ingenting skjedd. Vi er noen pingler, det er bare å innse.

  38. Olanordmann sier:

    Helt sykt at den mannen fortsatt er i Norge……….skjønner ikke at det er mulig.Skulle tro vi nordmenn ikke hadde noe vi skulle sagt….tipper 90 prosent av norges befolkning vil ha ut Krekar… Få han på flyet!!!!

  39. John sier:

    Okidoki .

    Mullah Krekar må ut , men da må flertallet av muslimene også ut .
    For kom pokker meg ikke å si at ingen muslimer støtter denne psykopatiske terroristen .
    Dette begynner virkelig å ligne på tiden før 2. verdenskrig :
    Da også ble forsvaret nedbygget , og man tok ikke Adolf Hitler seriøst , og vi levde da og i en egen boble og trodde at Nazistene aldri kom til å invadere Norge .
    Og da Nazistene kom , så proklamerte de med at de kom i fredelig ærend , og ville redde det Norske folk .

    ER DET INGEN SOM SER FAREN ?!?

  40. Morten sier:

    Det jeg ikke forstår er at naziene ble deportert uansett hvor i verden de befant seg, senest i fjor ble en 80-90 år gammel man som da levde i USA ble deportert tilbake til Tyskland. Mannen trenger tilsyn 24/7 men det stoppet ikke USA så han ble sendt vekk fra barn og barnebarn når de regner med at han kommer til å dø innen et par år.

    Men vi klarer ikke å sende hjem et krapyl som mulla !! er helt latterli

  41. MotherNorway sier:

    Morten, det er fordi vi har en kommunistisk regjering som elsker innvandrere selv om over halvparten av Norges efolkning er imot. En feig regjering som ikke tør nevne ordet innvander fordi de er redde for å bli sett på som nettopp nazister eller rasister. De er ikke bare udugelige når det gjelder mullaen her og andre krek, men infastruktur, helsevesen, utdanning, politi og generell sikkerhet og akseptabel standar i Norge. En regjering som på forhånd har dømt Norge til et u-land og handler deretter. Sparer på alt man har og gambler dem bort på aksjemarked.

  42. samantha sier:

    Ut med svinet – NÅ!

  43. Atle sier:

    Jeg ønsker bare å nevne, i lys av den nylige kritikk mot Israel.

    Krekars retorikk den er mild i forhold til retorikken mot Israel og vesten hos Hamas på Gaza.
    Tenk da på at det fler langt flere muslimer i Israel enn I Gaza og på Vestbredden.

    I Israel er det aldri snakk om å legge seg inn i hvordan folk går kledd hverken på skoler eller i det offentlige rom.

    Jeg synes ikke Krekar skal ut, Jeg synes han burde leve her til han har blitt en parodi på seg selv.
    Krekar er på veg til å bli en parodi, og han ser ut til å lengte etter en «martyrdød» i Irak.
    Og med det i håp om å tenne en Jihad mor det Norske folk.

    Jeg håper hans døtre ser galskapen og ondskapen i den oppfatning Krekar har a Islam.
    Jeg håper de adopterer det norske levesett, og finner seg norske kjærester.
    Jeg håper Krekars kone får nok a undertrykkingen,
    og at Krekar en dag ender opp på ett gamlehjem her
    med faste måltider og vask i ræva.

    La han mugne på rot sier jeg. Han er og blir en klovn.

  44. kelund sier:

    Send han til statene – så får vi se hva som skjer.

  45. Atle sier:

    Siden han er påvist en fare for rikets sikkerhet, trodde jeg det var mulig å gi han en fotlenke.
    Jeg trodde det var mulig å opplyse han om at all hans kommunikasjon fra nå av ville bli avlyttet.
    Det gjelder samtaler han har i sitt hus, mobiler, telefoner og PC.

    Så får vi se om han ikke selv aktivt oppsøker sin etterlengtede martyrdød.
    Jeg tror rett og slett han selv vil ut, Han klarer bare ikke dekke flybilletten med sosialpengene han mottar.

  46. Atle sier:

    Jeg kjenner flere muslimer, De er helt ok folk. Og bruker den fornuftige siden av Islam.
    Det er først når hat og frykt dukker opp at Islam blir farlig.

    Det er dette hatet og den frykten Krekar ønsker å vekke.

  47. PC sier:

    Jeg skrev allerede 25/11/2009 at, “nå er nok, nok! Send Krekar kræket ut, a.s.a.p”!!!

    Må noen av våre folkevalgte dø i Norge, p.g.a kræket Krekar?! Sjekk linken og les boka, God Is Not Great, How Religion Poisens Everything, Christopher Hitchens.

    The Hour: Interview with Christopher Hitchens (Part 1-2)

    http://www.youtube.com/watch?v=fHmQZwP-cBQ&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=W9rGhUFJhWY

    Christopher Hitchens – Religion Illustrated (1 of 2)

    http://www.youtube.com/watch?v=vueL6iEipsE&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=Nc2nfIUMSmI&feature=related

  48. Sol sier:

    Send Mulla-Kreket til Etiopia. Der blir han kastet i fengsel og aldri sluppet ut, ingen menneskerettigheter, ingen som bryr seg! Og best av alt, han vil ikke få noen som helst oppmerksomhet. Han vil bli glemt, det fortjener han.

  49. Sol sier:

    Vel, kanskje å gå litt langt å si at Krekar ikke fortjener menneskerettigheter…. det fortjener alle mennesker.

  50. Rob Onez sier:

    …så står vi igjen med kun en løsning:
    Noen må snarest ta livet av denne verdiløse kakerlakken Krekar.